روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر نازمون روژین

پارک

1390/5/22 0:20
نویسنده : مامان روژین
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برده بودمت پارک . تاب بازی رو خیلی دوست داری .  Wish

رو تاب نشسته بودی و من هلت میدادم . رو تاب کناری چندتا پسر داشتند به شوخی همدیگه رو هل میدادند .

تو داد کشیدی : نکنیییییییییییییییید . اینقدر تاب رو تکون ندییییییییییید ..... تکون ندید می گم . اههههههه ...

من گفتم : مامان جون چرا داد میکشی .

گفتی : آخه دارن کار بد میکنن باید دعواشون کنم . ( همین طور داری داد میکشی و حرف می زنی . )

گفتم . نه پسرهای خوبین .

همین موقع یکی از اون پسرها داشت بهت میخندید . دوباره داد کشیدی : نخند . برای چی میخندی ؟؟؟؟

پسره به خندیدنش ادامه داد . تو گفتی . اه مگه من با تو نیستم . حتماً باید دعوات کنم .

وااااااااااااای روژین چرا اینقدر عصبی شده بودی مامان.؟؟؟؟؟؟

تو باید با دوستات اینطور رابطه داشته باشی :

Friendship Graphic #62

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

سارا
22 مرداد 90 21:02
سلام عزیزم خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود بوسسسسسسسس الهی بگردمت خاله که اینقدر شیرینی و فهمیده مامانی خوب پسرا حتما کار بد کردن خیلی خوبه که می تونه حق خودشو بگیره عاشقشمممممممم


من هم دوستتون دارم .
مامان غزل
22 مرداد 90 22:50
سلام عزیزم.
مرسی از لطفت .
این خانم کوچولو چه جیگر شده انقده ماه حرف میزنه خب راس میگه کار بد رو باید گفت
میبوسمتون


لطف داری خاله جون . بوس
مریم
23 مرداد 90 15:25
سلام خانومی خوبین عزیزم
روژین نازم خوبه
دل ما هم براتون تنگ شده خاله
خیلی وقت بود آپ نکرده بودی و منم این چند روز گرفتار بودم
همه پستهاتو خوندم
ماشا ا... به این گل دختر که شیرین زبونی میکنه
و کلاس ژیمناستیک هم میره
آفرین خاله که دخمل فعالی هستی
و خسته نباشی به خاطر اسباب کشی
عزیزم
به سلامتی


مرسی که وقت گذاشتی و مطالب وب رو خوندی. من نمی دونم این گرفتاریها کی میخواد تموم بشه . همدردیم عزیز جون .
مریم سادات
23 مرداد 90 16:22
سلام خاله مرسی که به من سرزدید
رژین چه قدر نازه!!
مامان وب رژین را برام لینک کرد


قربونت مریم جونم .
مامان گیسو
23 مرداد 90 18:34
سلام عزیزممممممممممم خوبی
ممنونم ازت مهربونممممممم
دلم خیلی براتون تنگ شده بود
بوسسسسسسسسسسسس
رمزو برات گذاشتم دوست گلم


خیلی براتون خوشحالم . گیسو جونی رو ببوس .
مامان گیسو
24 مرداد 90 2:58
روژین عاشق عصبانیتتم عزیزممممممممممم

گلم آخرین نظراتت رو چک کن


یعنی عصابنیت من هم کشته مرده داره خاله ؟؟؟؟
بابا محسن
24 مرداد 90 7:55
امان از دست این پسرهای بد ! اصلا مراعات این خانم کوچولوی متشخص را نمیکنند !


امان عمو . امان .
helia & sara
24 مرداد 90 9:30
سلام چه عجب اومدی یه پست اپ کردی اگه همین پست رو هم نمیزاشتی فکر میکردیم دیگه نمیای
روژین جون دوباره سلام


داشتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علیک سلام .
زينب عشق مامان و بابا
24 مرداد 90 13:47
سلام خوبيد حساسنشيدؤدخترا كلا چون لطيف هستند با روحيات پسرا همخوني ندارند اميدوارم هميشه شاد باشيد


ممنون .
مامان حسین
24 مرداد 90 15:09
سلام عزیزم
چطوری خوبی
دلمون براتون تنگیده بود...
روزین جون شیرین و ناز و میبوسم.راستی خونه نو مبارککک.


دل ما هم تنگیده بود . مرسی .
مامان گیسو
25 مرداد 90 13:29
روژین جونم همه جوره عاشقتمممممممم
هم تو عصبانیت هم تو خوشحالی
الهی که همیشه بخندی


I Love You خاله جون جونی .
مامان ماهان
26 مرداد 90 16:06
ای پسرای بد چرا روژین جونو عصبانی کردین
قربون دخمل عصبانی
فکر کنم خیلی خوشگل میشی وقتی عصبانی هستی


من همه جوره خوشگلم خاله خانم .
مامان کیانا
26 مرداد 90 18:35
وای خدا فدای این خانوم کوچولوی با پرستیز....تو بزرگ بشی چی میشی ناناز خانوم


لطف داری خاله جون . کیانا رو می بوسم .
سيدمهدي
29 مرداد 90 2:30
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
رضا
29 مرداد 90 3:16
مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:27
شب عفواست ومحتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدارادرمیان اشک دیدی

کمی هم نزداویادی زماکن

کمی هم جای اوماراصداکن

دراین شب های عزیز التماس دعای مخصوص دارم


محتاجیم به دعا عزیزم .
مامان گیسو
1 شهریور 90 15:43
سلام عزیزم خوبی ؟
عزیز خاله خوبه ؟
ببوسش


ممنون از لطفت . ما هم گیسو جون رو می بوسیم .
مامان ابوالفضل
1 شهریور 90 19:27
الهیییییییییییییی
روژین جونم احساس بزرگی کرده بود
خانومی شده برای خودش این قند عسل


بوس.
مامان گیسو
2 شهریور 90 20:46
خواهری
21 شهریور 90 13:54
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ وبلاگـ فوقـ العادهـ ایـ داریـ خوشحالـ میشمـ بهمـ سر بزنیـ با تبادلـ لینکـ موافقیـ خبر بدهـ بگو با چهـ اسمیـ بلینکمتـ دوستـ جونمـ اگهـ قابلـ دونستیـ منو با اسمـ (نی نی کوشولوها) بلینکـ امضا:علیرضا و حمیدرضا