روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون روژین

روزانه

1390/2/22 2:16
نویسنده : مامان روژین
889 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیل خانم .

مامانی الان یه هفته است که حسابی رفتم سرکار . چرا؟ خوب معلومه دیگه . کلی زحمت کشیدم و 5 -6 تا از شعرهایی رو که میخونی رو ظبط کردم تا تو وبلاگت برات کنسرت بذارم . اما یادم رفته بود چجوری صدات رو تو وبلاگت بذارم . از مدیریت سایت کمک خواستم . راهنمایی کرد . ولی دیگه از خودم ناامید شدم . هر کاری میکنم نمیشه . همه مراحل رو دقیقاً درست انجام دادم ولی ......

حالا هر کاری میکنم صدات پخش نمیشه . آخه من چکار کنم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

برسیم به شیرین کاریهای تو جقله :    Two Young Girls Happy Playing on the Swing Together

لباس تنت کردم و موهات رو مرتب کردم و برات گل سر زدم . آخه مامان حاجی قول داده بود ببردت پارک . خلاصه آماده شدی و رفتی پایین و به قول خودت رفتی با مامان حاجی یه دوری زدی . پارک هم رفتی و کیف کردی . وقتی برگشتی خونه لپ هات گل انداخته بود . بخورم لپ هات رو .

بعد گل سرهات رو کشیدی و انداختی زمین . بهت میگم چرا داری میکشیشون ؟ میگی :

گرممه مامان باید درش بیارم .

از کی تا حالا وقتی گرممونه گل سر رو باید دربیاریم .

 الان که دارم اینها رو برات مینویسم میدونی داری چکار میکنی ؟ رفتی بالای مبل و داری کارتون بره ناقلا میبینی و همراه با موزیکش میپری بالا پایین . همین طوری پیش بری تا چند وقت دیگه مبل بدبخت از وسط نصف میشه . ماشاا... دختر .

 

 

وای روژین ببین از تو شکلک ها چی پیدا کردم . تو خونه تو و بابا رامین که میخواهید باهم بازی کنید چهار دست و پا دنبال هم راه می افتید و میشید بچه ببری و بابا ببری :این هم عکستون

سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's PicturesOrkut Animal Comment: 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

محمد گیان
20 اردیبهشت 90 16:29
سلام وای خاله تورو خدا درستش کن میخوام صدای قشنگشو گوش کنم


هی وای من .
مژگان
20 اردیبهشت 90 16:48
سلام عزیزم من صدای نازتو شنیدم خیلی ملوس شعر میخونی مواظبه خودت باش


اااااااااااااااه .چجوری شنیدی خاله مژگان . مامانم هنوز نتونسته بشنوه .


وااااااااااااای نکنه گوشام خراب شده .
سارا
20 اردیبهشت 90 17:19
سلام دخمل خوشگل خاله قربونت برم که اینقدر شیرینییییییییییییی
محمد رضا
21 اردیبهشت 90 0:55
توجه:توجه:توجه:به تمام کسانی که فایل ها و عکس های خود را در سایت آپلودup.blog4v.comآپلود کنند(باید حتما عضو شوید)و تعداد فایل های آن ها حداقل200فایل شود به طوری که این فایل ها در وبلاگ یا سایتشان فعال و وجود داشته باشد دامنه یا پول آن دامنه برایشان ثبت یا واریز میشود.(ir,com,org,net)(محدودیتی در هیچ یک از موارد وجود ندارد)(5000ت,12000ت)میتوانید امتحان کنید.(عجله کنید)ضمنا این سایت با تمام وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل بنر میکند.(هاست اختصاصی ما بر روی سرور های سایت ایران بلاگ قرار دارد و از سرعت بالایی برخوردار است میتوانید زنگ بزنید و بپرسید.)فضا آپلود برای مهمانان 100 مگ و برای کاربران 500 مگ میباشد.
مامان ماهان
21 اردیبهشت 90 8:31
وای چه ببری
مژگان
21 اردیبهشت 90 9:20
سلام وقی اومدم تو وبت 2 تا از شعرات بودم فکر کنم تو ماشین خوندی فرداش اومدم دوباره گوش بدم نبود عزیزم


درست زدی به هدف مژگان عزیزم . اط بس که درگیر بودم آخرش نمیفهمیدم موفق شدم یا نه . مرسی که سر میزنی . بوس .
رضا
21 اردیبهشت 90 16:14
این شعر رو تقدیم میکنم به روژین عزیز ...

تورا سپيد و هرچه جز تو را سياه ميکشم

به چشم تو که ميرسم دوبار اه ميکشم

گلي،ستاره اي،پرنده اي،چه اي؟

تو کاملي،تورا شبيه قرص ماه ميکشم


ممنون