روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون روژین

غافلگیر کردن مامانی .

1390/2/19 17:13
نویسنده : مامان روژین
2,667 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم . اگه بدونی امروز چقدر غافلگیر شدم .

فدات شم من . از چند روز پیش لابه لای کارتهای خوندنی که برات فلش می زنم ، الفبای فارسی و الفبای انگلیسی رو هم شروع کردم . الفبای انگلیسی رو که برات تکرار میکنم با ریتم فلش می زنم .

امروز داشتم تو آشپزخونه کارامو میکردم دیدم داری زمزمه میکنی . اومدم دیدم تو اتاق خواب داری چرخ می زنی و الفبای انگلیسی رو واسه خودت میخونی . با همون ریتم .  بمیرم من برای تو . گل من .

غروب عمو رضا و بهار و زن عمو اومده بودند عیادت بابا رامین . ( بابایی امروز چشمهاشو عمل کرده بود . )بعد طبق معمول هر دفعه که عمو رضا ازت می خواد یه شعر براش بخونی امروز هم ازت خواست و تو الفبا انگلیسی رو خوندی و عموت عشق کرد . از قیافه اش معلوم بود . آخه بهار امسال پیش دبستانیه و تازه امسال تونسته الفبای فارسی و انگلیسی رویاد بگیره و تو فسقل خانوم تو دوسال و 1 ماه و 28 روزگیت زدی رو دست دختر عموت . ای ول .

روزی هم که عید دیدنی رفته بودیم خونه عمه فرخ ( دختر عمه مامان حاجی ) برای پسرش سامان از 1 تا 10 هم فارسی و هم انگلیسی شمردی . بعد 12 رنگ رو ازت پرسید به انگلیسی جوابش رو دادی . بعد از بین کلمات متفرقه ای که بلدی ازت پرسید قصاب پی میشه و وقتی تو به انگلیسی جواب دادی به قول معروف فک سامان خورد زمین .

 

پی نوشت 1 : من و بابا رامین بیشتر از هر کسی از پیشرفتهای تو ناز گلمون عشق میکنیم .

پی نوشت 2 : دست گلم درد نکنه که برات وقت میزارم . ( واااااای چقدر خودمو تحویل گرفتم .)

پی نوشت 3 : من از یادگیری و هوش دردونه خودم احساس غرور میکنم ولی شما عزیز دلم هیچ وقت مغرور نشو .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 8:20
هزار آفرین و ماشاا... به این دخمل ناز
مژگان
7 اردیبهشت 90 9:30
الهی .عزیزم امیدوارم دز تمام مراحل زندگیت موفق باشی نانازی
سارا
7 اردیبهشت 90 11:44
الهی بگردمت خاله که اینقدر باهوشی هزار ماشاالله آفرین مامانی گلش دستت درد نکنه می دونم خیلی وقت باید بذاری منم با طاها کلی شعر می خونم از صبح تا شب ولی کار تو خیلی سخت تر
مامان ابوالفضل
7 اردیبهشت 90 16:33
آفرین صد آفرین هزاروسیصد آفرین به دختر گل و مامان معلمش
مامان زهرا نازنازی
8 اردیبهشت 90 8:16
❁◕ ‿ ◕❁ آفرین به دختر باهوش و نازمون الهی بابایی هم زوده زود خوب بشن
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 3:52
ای جانم فداش بشم که اینهمه با هوشه بچم بوسسسس
رضا
9 اردیبهشت 90 16:30
سلام دخترتون خیلی زیبا و دوست داشتنیه.. انشالله خدا براتون حفظش کنه
مامان كيانا
10 اردیبهشت 90 9:40
بوس ودست وسوت وهوررررررررررررررررررررا براي روژين گلي ومامان خوبش ..شاد باشيد
سارا
10 اردیبهشت 90 10:03
سلام روژین جونم ومامان گلش خوبین؟راستی خانمی برات یک تلگراف فرستادم دیدی؟
سارا
10 اردیبهشت 90 17:31
سلام خانومی یک دنیا از راهنمائیت ممنونم اون کاغذهای فلش رو خودت درست می کردی؟یا می خریدیشون؟ ممنونم گلم بوسسسس
رضا
10 اردیبهشت 90 18:25
سلام ممنونم از لطفتون.. من هم وبلاگ زیباتون رو لینک کردم.. با آرزوی بهترین ها برای روژین کوچولو
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 1:47
خاله مریم
11 اردیبهشت 90 13:44
آخی عزیزم یه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ برای نی نی یه بوسم برای مامانش که این چیزارو یادش داده آپم، با موضوع سونوگرافی... خوشحال میشم بیای
مامان آتین
12 اردیبهشت 90 17:36
ماشالله به این دخملی باهوش و خوشگلمون
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 90 11:31
سلام آفزین به این دختر کوجولوی باهوش وزرنگ ومامان گلش که این همه وقت وانرژی میذاره امیدوارم همیشه وهرجا موفق وشاد باشید حتما پیشرفتهای بعدی روژین جونو ثبت کن بوسسسسسسس
سارا
14 اردیبهشت 90 9:11
سلام عزیزمممممممم: خوبی؟روژین جونم چطوره؟کم پیدایی خانومی
محمد گیان
14 اردیبهشت 90 13:56
سلام به روژین جونم ومامان گلش خوبین
مامان ابوالفضل
14 اردیبهشت 90 15:55
مامان روژین کجایی؟ چرا نمیای؟ نمی نویسی؟
مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 10:42
سلام خوبی دوست جونم بوسسسسسسسسس


خوبم . دوست جونم . مرسی از احوال پرسی هات . بوس .
مهدی
19 اردیبهشت 90 11:46
خدا دخترنازگلتون رو براتون حفظ کنه و سایه شمارو از سرشون کم نکنه انشالله عروسش کنین این بلا رو امیدوارم وقتی بزرگ شد این دفترخاطرات رو برای همیه حفظ کنه و بدونه که پدر ومادرش چقدر دوسش داشتن و براش زحمت کشیدن شاد باشید و سرافراز
محمد گیان
19 اردیبهشت 90 13:17
تقدیم به روژین خوشگله


آقای محمد گیان خان : به روژین خواستی گل بدی جلوی چشم خودم میدی . از الان گفته باشم . من باید وسط باشم .
مامان عسل
19 اردیبهشت 90 14:16
سارا
20 اردیبهشت 90 9:52
سلام خانومی خوبی؟
کجاییییییییییییی؟


درگیرم عزیزم درگیییییییییییییییییییییییییییر.
مامان فرشته
20 اردیبهشت 90 11:14
سلاممممممم عزیز دلمممممممم
بوسسسسسسسس
ممنون از نظر قشنگت حتماً عملی می کنم
می خواستم لوسترشو وصل نکنم اما حالا دیگه وصل می کنم


قابل شما رو نداشت . ما فردینیم دیگه . نظراتمون رو همینطور میپخشیم .
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 11:29
سلام عزيزم.خوبي.ماشالله به جيجل خاله.قربونش بشم. در مورد فلش بهم بگو.خدا بد نده انشالله هر چه زودتر خوب شن.
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 11:32
عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•.


مامان مريم
25 اردیبهشت 90 14:04
عزيزم.خوبي.....اپ کردم و منتظرتم بيا نظر بده.
کوثر
1 مرداد 90 16:16
چه خانومی زرنگ و نازیماشاللا ماشاللا چش نخوری ایشاللا