روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون روژین

دلتنگی .

1390/2/22 2:28
نویسنده : مامان روژین
997 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم الان داشتم یه مطلب در مورد خواب بچه ها می خوندم . توش نوشته بود که نوازش سر نوزادان تأثیر باور نکردنی در آرامش و خواب راحت آنها دارد .

قربونت برم. وقتی تو یه نی نی ناز بودی ( الان هم خیلی نازی و لی خیلی نی نی نیستی . )وقتی موقع خوابت میشد به روی ابروهات دست میکشیدم و بعد دستم رو روی گونه هات میگذاشتم . وای مامانی اگه بدونی که چقدر آروم میشدی . و واقعاً هم که تأثیر خیلی خوبی داره .

روژین جونم بعضی وقتها یه اتفاق های خیلی خیلی کوچیک می تونه برای من یادآور لحظه لحظه زندگی تو عزیز دلم باشه . مثلاً دیشب داشتیم سریال ستایش رو میدیدم که توی یه صحنه تصویر یه بچه تازه متولد شده رو نشون میداد که باباش داشت می دیدش و قربون صدقه اش می رفت . مامان جون گریه ام گرفت . انگار داشتم به صورت معصوم روژین خودم که تازه به دنیا اومده بود نگاه میکردم .

راستی مامانی من نمی دونم چرا وقتی بچه ها به دنیا میان یه عطر خیلی خوش و خاصی رو دارن که انگار آدم قبلاً هیچ وقت حسش نکرده .

این عطر تا زمانی که بچه فقط شیر مادرش رو میخوره وجود داره . ولی بعدش که به غذا خوردن می افته از بین میره . نمی دونم بقیه مامانها چه نظری دارند  ولی برای من که اینطوره . عاشق این عطرم . اون موقعها بهت میگفتم گل انار. این عطر به نظرم به مطبوعی عطر اناره .

وااااااااااااااااااااااااای دوباره اشکم دراومد . دلم برای موچولویی هات خیلی تنگ شده فدات شم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان روژین
4 اردیبهشت 90 2:27
خدا حفظش کنه براتون اسم دخمری منم روژینه وبلاگ قشنگیه


وااااااااااااااای . مرسی . روژین گلت رو ببوس .
دانیال عشق عمه رویا
4 اردیبهشت 90 8:45
سلام سلام خوبین؟ مامان جون چه جیگر نازی داری خدا واست حفظش کنه خانوم ببوسش از طرف من بوس
غزل
4 اردیبهشت 90 9:15
وووووییییییییی چه رسم باحالی خیلی معرکه است من خراسانی هم و تا اونجایی که خبر دارم تو منطقه ما از این رسما نداریم ..... راستی خیلی خوشحالم کردی که اون جا از مطالبمو خوندی . خیلی ذوق کردم خانوم جون من 20سالمه یه نمه حرفای صدرا رو قبول دارم اما چون باهاش قهر بودم یه طوری جلوه دادم که مثلا قبول ندارم ، بس که بدم من
مامان زهرا نازنازی
4 اردیبهشت 90 11:37
سلام عزیزم شما با افتخار به جمع دوستان زهرا نازنازی اضافه شدید
مریم
4 اردیبهشت 90 13:21
سلام عزیزم چه احساس قشنگی چه دخمل نانازی ببوسینش من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید
جوجه نارنجی ما
4 اردیبهشت 90 14:29
سلام مامان خانمی با اجازه اومدمو وبلاگ قشنگتونو دیدم .به ما هم سر بزن
محمد گیان
4 اردیبهشت 90 15:26
سلام به خاله مهربون و روژین عزیز خوبین ]iچه احساس قشنگی خدا دخمل نازتو برات حفظ کنه مواظبش باش
الی مامان نیکا
4 اردیبهشت 90 15:51
مامان روژین چقدر قشنگ نوشتی .. من هم دلم خیلی برای نوزادی نیکا تنگ می شه .. برای بوی زیر گردنش و شیر خوردنش .. واقعاً بچه ها آرامش بخش روحند ..
مامان فرشته
4 اردیبهشت 90 21:28
سلام عزیز دلم قربونت برم که اینهمه با احساسی واییییییییی من عاشق بوی بچه هام می بوسمتون
سارا
5 اردیبهشت 90 15:48
آره عزیزم باهات موافقم منم با وجود اینکه خیلی سختی کشیدم ولی بعضی وقتها دلم خیلی تنگ میشه تازه همش با خودم میگم نکنه مامان بدی بودم؟
مامان آنیسا
6 اردیبهشت 90 1:35
سلام به روژین عزیزم ومامان گلش عزیزم بچه ها همیشه به آدم انرژی میدن چه نی نی باشند چه بزرگ ولی احساست ستودنی ست دختر نازتو ببوس
مامان ماهان
6 اردیبهشت 90 19:40
قربون احساس قشنگت


قربون خودت .