روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر نازمون روژین

نظرات (16)

مامان زهرا نازنازی
6 اردیبهشت 90 1:57
ماشاالله


چقدر با روسری ناز شدی


مرسی خاله .
آبجی فهیمه
6 اردیبهشت 90 8:20
سلام: چه جیگری شده....از طرف من روژین جون رو ببوسید
مریم
6 اردیبهشت 90 8:38
سلام مامان روژین چه عکسهای خوشگلی چه هلویی از طرف خاله مریم بوسسسسسسسسسسسسس
سارا
6 اردیبهشت 90 9:48
الهی خاله قربونت بشم تو چقدر نانازی بوسسسسسسس اون النگوهات منو کشته مامانش یک گاز محکم از لپهاش بگیر از طرف من


خاله جونی ، جون مامانی و بابایی رو بگیر ولی لپ های روژین رو ول کن تو رو خدا .بوس.
مامان فرشته
6 اردیبهشت 90 10:15
سلام خوبین ؟
ای جانم چه دلبری شده این باربی خانم ما
بوسسسسس


بوووووووووووووووووووس.
محمد گیان
6 اردیبهشت 90 10:41
سلام خاله تلگراف رسید


بهله . رسید .خیلی مهربونی .
خاله ایی
6 اردیبهشت 90 12:11
سلام مامان روژین جونم الهی نازی عزیزم ببوسینش دخملی خوشکلو فداش
هدیه
6 اردیبهشت 90 12:35
وااااااااااااااااااااااااااای چه خوشگلی قربونت برم روژین جون



اره هدیه حتماً قربونش برو . برو . برو .
مامان مرضيه
6 اردیبهشت 90 14:51
سلام مامان روژين چه دختر نازي داري. اميدوارم خداوند روژين جون رو سلامت نگه داره خوشحال مي شم به وبلاگ ني ني منم سري بزني


مرسی عزیزم . حتماً .
مژگان
6 اردیبهشت 90 19:32
عزیزم ناز بودی نازتر شدی


لطف داری خاله جون .
مامان ماهان
6 اردیبهشت 90 19:42
الهی قربونش
هدي
7 اردیبهشت 90 16:36
سلام عزيزم من 10 سال دارم ديروز هم تولدم بوده سايت ها رو هم نميخوام..... مرسي كه سر زدي به وبلاگم اگه خواستي ميتونم تو رو لينگ كنم البته شماااا هم من رو ميتونيد با اسم قاصدك لينگ كني!!!!به وبلاگ 2 هم سر بزن hoda80.mihanblog.com
rahim
8 اردیبهشت 90 18:31
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
رضا
10 اردیبهشت 90 18:30
با اجازه تون آلبوم عکس های وبلاگ رو تماشا کردم..همش زیبا بود.. فقط بیشتر عکس ها خیلی دیر load میشدن..که فکر میکنم اشکال از سروری باشه که توش عکس هارو آپلود میکنید.. اگه دوست داشتید میتونید از این سایت هم برای آپلود عکس استفاده کنید.. http://up.vatandownload.com
زهرا خانم
19 اردیبهشت 90 19:15
سلام عزیز دل
روژین جون تو واسه من و عمو مجید عزیزترینی.



مهربونی دیگه خاله زهرا جونی . مهربون .
مهربون ! مهربون !
مامان ابوالفضل
3 خرداد 90 19:29
یه ماچ گنده از این روژین خوشگله از طرف من بکن که دلم آب شد


یه ماچ گنده آبدار . به به .