روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختر نازمون روژین

نوروز 90

1390/1/29 10:33
نویسنده : مامان روژین
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به خوشبوترین گل زندگی مامان و بابا .

ببخشید که با تاخیر اومدم .

آخرین انفاق خوشایندی که در سال ۸۹ برامون افتاد برنده شدن تو گل نازم در مسابقه بامزه ترین صدای نی نی بود که نی نی وبلاگ برگذار کرده بود .

الهی که همیشه پیروز باشی و شاد .

سال تحویل امسال همگی خواب بودیم . چرا؟ چون ساعت ۵ صبح می خواستیم حرکت کنیم و بریم دامغان .

تا ۴ عید دامغان بودیم . ااااااااااییییییییییییییی . بدک نبود . ولی خداییش به تو یکی که خیلی خوش گذشت . از وقتی که بیدار میشدی در حال دویدن و بازی کردن بودی تا وقتی که بخوابی . حسابی با امیرحسین و علی و بهار کیف کردی .

۵ عید تهران بودیم و دوباره ساعت ۵ صبح روز ۶ عید به طرف لاهیجان حرکت کردیم . امسال اولین سالی بود که ما فقط هفته دوم به لاهیجان رفتیم . سالهای پیش از همون روزهای اول در منزل مادرجون اینها اتراق می کردیم . لاهیجان هم خیلی عالی بود . تو خاله رویا رو داشته باشی دیگه مامان نمی خوای . همچین یه کمی بی معرفت می شی . تو این تعطیلات چون دور و برت شلوغ تر بود و دیگه همه دربست در اختیار خانم خانمها بودند کلی شیرین زبون تر شدی و البته بلاتر .

۱۳ بدر که دیگه واویلا . مادرجون اینها و دایی حمید اینها و دایی حسین اینها و طاها اینها و سپنتا اینها و خلاصه اینکه حدوداْ ۲۶-۲۵ نفری بودیم .

رفتیم املش. بلوردکان . خیلی باصفا و البته خیلی خیلی شلوغ بود . جاده کوهستانی و سرسبزش و طبیعت قشنگش واقعاْ جالب بود . اونجا الاغ سواری هم کردی . کلی هم رقصیدی .

خیلی دلمون می خواست که تا وقتی لاهیجان هستیم به شهربازی هم ببریمت ولی نشد که نشد . 

فامیلها و عید دیدنی رفتن خسته مون کرده بود آخرش هم به کلی از فامیلها نرسیدیم و گله های فراوان در پشت سر باقی گذاشتیم .

این هم از این .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

صدف
25 فروردین 90 10:33
سلام دوست عزیز من اتفاقی از سایت کلوب وبلاگ نی نی هارو دیدم و به دنبال اون رو عکس دختر نازتون کلیک کردم و کلی ذوق کردم که شما عید لاهیجان اومدین اگه لاهیجانی هم باشید که دیگه بیشتر ذوق میکنم


سلام معلومه که ما لاهیجانی هستیم خانومی. مرسی که نسبت به روژین جونی لطف داری .
لاهیجان و هر چی لاهیجانی رو عشقه .


مامان فرشته
27 فروردین 90 17:52
ان شاا... تو تمام مراحل زنگیت برنده باشی گلم بوسسسسس
رز
28 فروردین 90 12:41
خاله قربون عکس قشنگت بره گلم بااجازه لینکتون کردم


خدا نکنه خاله جونی مهربون . شما هم لینک شدید . آخ جون یه دوست تازه .


رز عزیز هر کاری کردم نتونستم وبت رو باز کنم .
مامان آنیسا
29 فروردین 90 0:40
سلام قربون این دختر با اون عکسش وهفت سین خیلی قشنگش .خوشحالم که عید بهتون خوش گذشته .امیدوارم همیشه لبهای روژین جون خندون باشه
محمد رضا
21 اردیبهشت 90 0:56
توجه:توجه:توجه:به تمام کسانی که فایل ها و عکس های خود را در سایت آپلودup.blog4v.comآپلود کنند(باید حتما عضو شوید)و تعداد فایل های آن ها حداقل200فایل شود به طوری که این فایل ها در وبلاگ یا سایتشان فعال و وجود داشته باشد دامنه یا پول آن دامنه برایشان ثبت یا واریز میشود.(ir,com,org,net)(محدودیتی در هیچ یک از موارد وجود ندارد)(5000ت,12000ت)میتوانید امتحان کنید.(عجله کنید)ضمنا این سایت با تمام وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل بنر میکند.(هاست اختصاصی ما بر روی سرور های سایت ایران بلاگ قرار دارد و از سرعت بالایی برخوردار است میتوانید زنگ بزنید و بپرسید.)فضا آپلود برای مهمانان 100 مگ و برای کاربران 500 مگ میباشد.