روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون روژین

حاجی فیروز

1389/12/22 16:01
نویسنده : مامان روژین
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم . این هم شعر حاجی فیروز که خودم تازه کاملش رو پیدا کردم و یاد گرفتم .

حاجی فیروزه

                سالی یه روزه

                                  همه می دونن

                                                     من هم می دونم

                                                                           عید نوروزه

ارباب خودم سلام علیکم

               ارباب خودم سرتو بالا کن

                               ارباب خودم منو نگاه کن

                                                    ارباب خودم لطفی به ما کن

ارباب خودم بزبز قندی

ارباب خودم چرا نمی خندی ؟

بشکن بشکنه ، بشکن

               من نمیشکنم ، بشکن

                                اینجا بشکنم یارگله داره

                                                    اونجا بشکنم یار گله داره

این سیاه بیچاره ، چقدر حوصله داره .!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان فرشته
22 اسفند 89 16:41
سلام روژین جونم ............ امیدوارم سال نو برای تو عزیزم و مامان و بابا سالی پر از خیر و برکت باشه گلم
مامان مريم
23 اسفند 89 9:52
سلام عزيزم/حوبي جه خبر روزين جان خوبه.کم پيدايي.بوسسسسسسسس
مامان مريم
23 اسفند 89 9:52
محمد گیان
23 اسفند 89 10:25
سلام
زينب عشق مامان و بابا
23 اسفند 89 14:09
اميد كه همه بچه هاي ايران شب عيد شاد شاد باشند روژين جان رو ببوس
مامان عسل و آریا
24 اسفند 89 7:38
سلام دوست خوبم. مرسی.منم عید را پیشاپیش به شما تبریک می گم.سال خوب و پر برکتی داشته باشید
سارا
24 اسفند 89 10:51
سلام عزیزم عید تو وروژین جونم مبارک همیشه شاد باشید
الی مامان نیکا
24 اسفند 89 13:14
سلام مامان روژین سال نوی شما و روژین کوچولو هم پیشاپیش مبارک باشه ...به امید سالهای خوب و روزهای خوب در زندگیتان
محمد گیان
24 اسفند 89 16:16
سلام خاله سلام روژین امید وارم امشب بهتون خوش بگذره چهارشنبه سوری
مامان مريم
25 اسفند 89 9:47
سلام عزيزم.خوبي روزينم خوبه.فدات بشم.چرا عزيزم نظرات ارزشمند گرانبهات و بذار گلي.انشالله سال خوب و خوشي ذاشته باشي و پر از برکت و سلامتي براي شما و خانواده محترمتون
مامان مريم
25 اسفند 89 9:49
اينم از طرف امير حسين و امير مهدي جون به روزين جون البته ايندفعه از وب امير حسين.بذار تبليغ وب امير حسينم بکنم. روزين جون
مامان فرشته
25 اسفند 89 10:13
سلاممممممممممم مامان مهربون هههههههه چه شانسی آوردم که شارژ لب تاب به دادم زسیده به هر حال دوست نازم یه دنیا از توجهت ممنونم بوسسسسس برای هر دوتون هم رژین جون هم مامانی
سارا
26 اسفند 89 14:53
سلام عسل خاله قربون اون صدای قشنگت تبریک می گم اول شدی عزیزم


مرسی خاله جونی
مامان فرشته
26 اسفند 89 19:06
سلامممممممم عزیز دلم مبارکههههههههههه بوسسسسسسسسسس


مرسی خاله جونی .
مامان مريم
27 اسفند 89 10:14
پيشاپيش سال نو مبارک.انشالله سال خوبي داشته باشين.پيشاپيش سال نو مبارک.انشالله سال خوبي داشته باشين.راستي به وب تجربيات مادرانه سر بزن.هم اينجا تو پيوندهاست.....توش تزيين سفره هفت سين و دکوراسيون اتاف کودک هستش حيفم اومد تو وب نذارم.


سلام مریم جون . اومدم و دیدم . مرسی
مامان غزل
27 اسفند 89 10:23



بوس
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 11:02
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . سال ۱۳۹۰ مبارک





نوروزتون مبارک همراه با سلامی و عشق و برکت .
رز
28 اسفند 89 16:25
سلام سال نو شما هم مبارک تبریک می گم صدای روژین جونم اول شده


ممنون عزیزم .
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:34
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی
سال نو مبارک


یا مقلب قلب ما در دست توست . یا محول ، حال ما سرمست توست . کن تو تدبیری که در لیل و نهار ، حال قلب ما شود همچون بهار.
بیشتر از پارسال دوستتون دارم .
زينب عشق مامان و بابا
2 فروردین 90 11:22
سلام سال نو مبارك
در كنار امام رضا براي همه دوستان ني ني وبلاگ دعاگو بودم
سال خوب وسرشار از سلامتي برايتان آرزومندم


آخ زینب جونی اگه بدونی من و بابا و مامان چقدر دلمون برای امام رضا تنگ شده .بوس
سارا
2 فروردین 90 15:15
سلام رژین جونم سال نو مبارک خاله امیدوارم سال خوبی کنار مامان بابای گلت داشته باشی






سلام . نوروزتان پیروز مرسی از مهربونی هاتون