روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دختر نازمون روژین

بدون عنوان

1392/8/18 9:17
نویسنده : مامان روژین
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روي ماهت .

يه سوالي داشتم ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

دختر گل مامان چرا اينقدر بد غذا شده ؟؟ تقريبا ميتونم بگم از همه غذاها يه ايرادي ميگيري . اين توش پياز داره نميخودم ، لوبياهاش رو نميخورم ، من فسنجون دوس ندارم ، اين اله اون بله و.....

من هيچ وقت با غذا خوردنت مشكلي نداشتم ولي حالا واقعاً لاغر شدي .

قربونت برم . موهات كم كم داره بلند ميشه . ماشاا... چه قدي كشيدي دختركم . خانومي شدي واسه خودت ولي حيفه آخه ماماني . چرا اين روزها اينقدر تند تند دارن ميرن .

چند روز پيش دم غروبي با بابايي رفتيم يه كم پياده روي كنيم . من يه رنگارنگ برات آورده بودم كه بخوري . پوستش رو درآوردي و دادي به بابات . چند لحظه بعد يهو گفتي بي فرهنگي نكني ها بابا ...

بابايي واقعاً مونده بود به تو نخودي چي بگه . منم نتونستم جلوي خندمو بگيرم دختر بافرهنگم . آشغال جاش تو سطل آشغاله .

الان مهد كودك رفتي . دلم برات تنگ شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اراد
9 اسفند 92 20:38
سلام روژین گلم.قربون شکل ماهت تولدت مبارک عزیزم.هزار ساله شی انشاالله.هزاران بوسه نثار روی چون ماهت