روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دختر نازمون روژین

عکس های بامزه روژین جونی

1389/12/16 1:18
نویسنده : مامان روژین
2,647 بازدید
اشتراک گذاری

 چند تا عکس بامزه از دختر نازم:

تصاویرشباهنگ Shabahang- Dividers

 

 مامان جونی  من نمی دونم  چرا هممه بچه ها عاشق تکه پاره کردن دستمال کاغذی هستند . آخه واقاً چه لذتی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این از همون بستنی قرمزی هاست که گاهی به خاطرش خونه رو رو سرت می زاری . قربون بستنی خوردنت برم من .  

 بفرما . این هم یه عکس از گریه کردنت . آخه تو از دوربین چی می خوای که نمی زاری یه عکس درست و حسابی ازت بگیرم و همش می خوای ازم بگیریش. گریه نکن  میمیرم ها .

 قربون اون شکمت برم که با قاشق غذا خوردن سیرت نمیکنه .

 گلابتون مامان .

 

 وای که چقدر خسته شدی از این همه آب بازی . غش کردی مامانی جونم .

 بعد از اینکه از دریا اومدی بالا اونقدر گرسنه بودی که نگو . اینجا داری فکر میکنی که بعد از شکلات چی بخوری و چه جوری بخوری ؟

 این هم سوغاتی بابا رامین از کرمانشاه .کله گردت رو می خورم ها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان روژین
16 اسفند 89 1:38
مامان آنیسا
16 اسفند 89 11:21
سلام خوبید روژین جون خوبه واقعا عکسهای قشنگی هستن نشون آنیسا دادم داشت گریه میکرد با دیدن عکسهای روژین آروم شد می گفت نی نی ومیخندید
محمد گیان
16 اسفند 89 12:22
سلام روژین جان خوبی یه شعر دیگه میخونی
سارا
16 اسفند 89 12:48
سلام عزیزم.وبلاگتون رو دیدم.دخمل ناز و عزیزی داری. منم یه دخمل دارم که10 ماهشه. از وبلاگش دیدن کنی خوشحال میشم.نظر هم بدی.........
سارا
16 اسفند 89 14:58
سلام خانمی خوبی؟ممنونم که به من سرزدی رژین رو ببوس
سارا
17 اسفند 89 12:20
سلام عزیزم چه جوری رژین رو راضی کردی صداشو ضبط کنی من هر کار می کنم با وجودیکه پسرم بزرگتر راضی نمی شه
مامان كيانا
17 اسفند 89 14:03
سلام به روژين گلي ومامان با محبتش...خيلي خيلي عكساي نازي بود مخصوصا سوژه عكسا خيلي ناز بودن راستي عذر مارو قبول كنيد به خاطر كم سرزدنو اينجور حرفا چه كنيم كه زندگي كارمندي و.....
شمیلا
17 اسفند 89 18:55
سلام......
مامان زهرا نازنازی
21 فروردین 90 15:08
سلام عزیزم خیلی ممنون که اومدین پیش من و دخترم. خیلی خوشحال شدم از آشناییتون سپاسگزار بابت لینک شما هم با افتخار لینک شدید دختر خیلی نازی دارید خدا حفظش کنه براتون
حسین
25 فروردین 90 10:32
سلام ماشاالله به فرزند گل و نازنینتون انشالله به جاهای بالایی برسه آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم برای فرزندتون
gogoli
7 شهریور 90 9:32
وای ماشا الله خیلی خوشکله خدا حفظش کنه عزیزم