روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون روژین

عشق

1390/2/22 2:41
نویسنده : مامان روژین
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو بلوری گل نازی                                                      

گل ناز

خنده کن کودک من

بنشین ، مثل پروانه شاد برگل دامن من

کودکم ، از تو جانم به تن است

جایت ، آغوش من است .

 

 

یه دنیااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم روژِین . اصلاً اونقدر دوست دارم که نمی دونم چقدره ؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سارا
20 اردیبهشت 90 17:20
چه شعر قشنگی بود
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 90 20:52
سلام چه قدر قشنگ نوشتی روژین جونو ببوس
محمد رضا
21 اردیبهشت 90 0:54
توجه:توجه:توجه:به تمام کسانی که فایل ها و عکس های خود را در سایت آپلودup.blog4v.comآپلود کنند(باید حتما عضو شوید)و تعداد فایل های آن ها حداقل200فایل شود به طوری که این فایل ها در وبلاگ یا سایتشان فعال و وجود داشته باشد دامنه یا پول آن دامنه برایشان ثبت یا واریز میشود.(ir,com,org,net)(محدودیتی در هیچ یک از موارد وجود ندارد)(5000ت,12000ت)میتوانید امتحان کنید.(عجله کنید)ضمنا این سایت با تمام وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل بنر میکند.(هاست اختصاصی ما بر روی سرور های سایت ایران بلاگ قرار دارد و از سرعت بالایی برخوردار است میتوانید زنگ بزنید و بپرسید.)فضا آپلود برای مهمانان 100 مگ و برای کاربران 500 مگ میباشد.
مامان ماهان
21 اردیبهشت 90 8:34
قربونش برم خیلی شعر قشنگی بود راستی ممنونم از نظر قشنگت خدا روح پدر شما رو هم شاد کنه حیف شد نتونستم صدای خوشگل خانم و بشنوم بوسسسسسسسسسسس
مامان هوراد
21 اردیبهشت 90 9:06
سلام به مامان خوش ذوق روژین زیبا
خیلی زیبا بود ممنون
شما چه وبلاگ زیبایی دارید واقعا روژین جان به اسمش میاد زیبا خیلی دختر جیگری دارید
ماشالله
با عشق


خیل خیلی خیلی لطف دارید .
جوجه نارنجی ما
21 اردیبهشت 90 14:34
سلام مامان گل و گلاب.دخمل ما چطوره.ایشالا همیشه هر سه تاتون سالم و با عشق کنار هم باشین و از احساسات قشنگتون واسه ما بنویسین
رضا
21 اردیبهشت 90 16:05
بگذاريد بخوابم چون جانم از عشق سرشار است بگذاريد بيارامم چون روح من روزها و شبهاي فراواني را بي قرار بوده است سکوت کنيد مي خواهم صداي ابديت را بشنوم اين نوا گويي که از آرزوهاي روح من جان مي گيرد‌
مامان ابوالفضل
21 اردیبهشت 90 17:03
چه دختری چه نازی
باران
27 شهریور 90 20:21