روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون روژین

آلبوم عکس روژین

1389/11/27 1:57
نویسنده : مامان روژین
801 بازدید
اشتراک گذاری

طبیعت دامغان (تزره) - شهریور ۸

                                                  

روژین ترگل و مرگل .

                                

تلاش های روژین برای بلند شدن و راه رفتن.

                                

 

                              

دالی موشه .

                               

قربون خنده هات برم الهی . چه خوشگلی چه ماهی .

                                

 

                                

اممممممممممممممممممممممم. چی می خواستم بگم  ؟

                               

و این هم فرشته مامان و بابا وقتی که یکساله شد .

                                   

 نوروز ۸۹ . دومین عید روژین جونی .

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ستاره
19 بهمن 89 16:28
عزیزم دختر تو هم ماشاله خیلی خوشگله! راستی تمریناتو شروع کردی؟
ریحانه
20 بهمن 89 1:34
ممنون مامان ستاره ! فعلاً فقط خوندن رو شروع کردم . از چند روز دیگه که مهمونام رفتن بقیه رو هم یکی یکی شروع می کنم .
ندا
22 بهمن 89 1:24
اخی چه دختر ناری خدا حفظش کنه. دختر منم هفته آینده بدنیا میاد برام دعا کن.
ریحانه
24 بهمن 89 16:45
سلام عزیزیم . ممنون که به وبلاگ عزیزدردونه مامان و بابا سر زدی . الهی که دختر مخملیت رو صحیح و سالم به دنیا بیاری و خودت هم سلامت باشی.
مامان پریا
24 بهمن 89 21:12
سلام واقعا که روژین جون یک فرشته است خدا حفظش کنه .
مامان ابوالفضل
3 خرداد 90 19:42
من عاشق این عکسهای روژین شدم
ماشاالله نازه


لطف داری .قربونت .
Sepide
3 تیر 90 12:22
سلام گلم،دخمل فوق العاده ای داری....یه عالمه بوس برااااااااااش......از دیدن عکساش خیلی خیلی لذت بردم. --------------- آفرین به پشتکارت واسه آپ کردن بلاگت من که همون اوایل گداشتم کنار...یعنی وقت نمیشه مطالب و از دفترم انتقال بدم...ولی بالاخره ادامه میدم ------------- میدونی روژین خانومت اینقدر ملوسه که دوست دارم محکم بغلش کنم.