روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر نازمون روژین

مسافرت ، پوشک زدایی

1390/3/28 2:15
نویسنده : مامان روژین
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم .

بله بله . می دونم . دیر اومدم . نه نه . به هیچ وجه تنبل نشدم . یه خرده سرمون شلوع بود . به این ترتیب :

برای 14-15 خرداد که تغطیل بود رفتیم لاهیجان . اول و آخر همه مسافرت های ما به لاهیجان ختم میشه . خیلی هم خوبه . خیلی هم کیف میکنیم .niniweblog.comدریا رفتیم و با اینکه آب یه خرده سرد بود آب تنی هم کردی و کلی کیف کردی . لونک رفتیم و خیل خوش گذشت . تله کابین و شهر بازی هم رفتیم . کلی هم ازت عکس گرفتم که نمی تونم تو وبلاگت بذارم . چرا ؟ چون حجم عکسها خیلی بالاست و آپلود نمیشه . کانورت هم نمیشه . خلاصه .یه هفته لاهیجان بودیم و تو دربست در اختیار مادرجون و خاله رویا و دایی رضا و اونها هم دربست در اختیار شما .niniweblog.com

 

من هم با اجازه کلی استراحت کردم .

وقتی هم که برگشتیم یه چند روزی طول کشید تا مثلاً خستگیمون دربره و به قول معروف دوباره بیفتیم رو غلتک .

بعدش پروژه پوشک زدایی گل دختر رو شروع کردم . niniweblog.comخدا رو شکر خوب پیش میره . آفرین به دختر گلم . به خاطر خوب پیش رفتن این قضیه و فهیم بودن و ناز بودن دختر گلم بابا رامین دیروز رفت و یه دوچرخه  گوگولی مگولی سفید خیلی خیلی خوشگل برات خرید . تازه بوق هم داره . تو وقتی سوار میشی قبل از راه افتادن بوق می زنی . بعد که من نگات می کنم که یعنی نزن ، هی میگی مامان یه دونه ، یه دونه . niniweblog.com

خلاصه اینکه دقیقاً تو روز مادر شما صاحب یه اسکوتر شدی . و دقیقاً تو روز پدر شما صاحب دوچرخه شدی . بله دیگه مبارکها باشه . من و بابا رامین چی فهمیدیم این وسط بماند ....

دیشب که روز پدر بود ما کلی مهمون داشتیم . چی کار کنم دیگه . به خاطر بابا رامین جون مهمونی دادم . عموها و عمه ها و باباحاجی مامان حاجی بودند . خوش گذشت . مخصوصاً به تو . دیگه با بهار و هستی اونقدر بازی کردین که آخر شب نمی دونی چجوری وا رفته بودی و خوابیده بودی .

راستی گفتم خواب یادم اومد. تو این مدت که ما محو بودیم ظاهزاً نی نی وبلاگ مسابقه خواب فرشته ها رو برگذار کرده بوده که این وسط سر ما بی کلاه موند چون دیر رسیدیم . به قول خودت : اشکال نداره ، اشکال نداره .(با خنده)

میگردم از تو عکسهات ببینم اگه یه عکس مامانی از مدل خوابیدنت شکار کرده باشم برات تو وبلاگت میزارم .

این هم از این .niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

محمد گیان
28 خرداد 90 13:55
سلام اناشالله همیشه به گردش خوبین آفرین روژین جان دیگه بزرگ شدی خانم شدی
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:47
دوست جونم حسابی بهتون خوش گذشته الهی همیشه گردش و شادی باشه راستی روز بابا مهربون روژین جون مبارک به به دوچرخه ات مبارکهههههه با نمک من منم دارم ماهان و از پوشک میگیرم الهی که موفق باشی بووووووووووووووووووس
مامان کيانا
29 خرداد 90 10:02
سلام ..هميشه به گردش وخوشي ...دلمون تنگ شد براتون ..راستي يه برنامه کم کردن حجم عکس دارم اگه خواستي بگو برات آدرس سايتشو بذارم عاليه بدون تغيير کيفيت
مامان هلیا
29 خرداد 90 14:52
سلام عزیزم خوشحالم دوباره عکس عروسکم رومیبینم همیشه به گردش و تفریح و شادی شاد باشید و در امر پوشک زدایی پیروز بوسسسسسسسسسسس برای گلم
مامان حسین
29 خرداد 90 15:54
سلام سلام رسیدن بخیر.چه عجب از این طرفا خوش گذشت؟؟؟خداروشکر دلمون براتون تنگیده بود
مامان اراد
30 خرداد 90 2:14
سلام به دوست جون خوبم و دخمل نازش هميشه به گردش و تفريح و شادي ماماني با عكست برو تو برنامه پينت و شيفت و دبليو رو با هم بگير از اونجا عكسهاي خوشگل رو حجمشون رو كم كن مثلا صد درصد رو به چهل درصد برسون البته اول از عكست كپي بگير وبا كپي كار كن كه خود عكس با كيفيتت خراب نشه اميد وارم كمكتون كرده باشم .موفق باشيد.
مامان هوراد
30 خرداد 90 11:34
آفرین به گل دختر که در امر پوشک زدایی کمک می کنه و دوچرخش هم مبارک باشه همیشه به سفر
مامان فرشته
1 تیر 90 19:34
بابا سفر تفریح ان شاا... همیشه به شادی و گردش این گل ما همینجوریشم برنده است احتیاجی به مسابقه نداره بوسسسسس
مریم
4 تیر 90 11:21
عزیزم آفرین به گل دختر که داره مستقل میشه ولی مامانی من که دیانا را از 22 ماهگی گرفتم حتما من خیلی عجله کردم نه؟ بمیرم برای دخترم که خیلی با من همکاری کرد ولی یه کم عذاب وجدانم گرفتم
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:34
سلام سلام سلام همیشه به شادی و سفر و خوشحالی پوشک زداییه روژین ما هم مبارک، دوچرخه و اسکوتر هم مبارک