روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون روژین

شعر های کودکانه

1390/1/29 10:19
نویسنده : مامان روژین
4,650 بازدید
اشتراک گذاری

          بادکنک

امروز می رم با مامان

یه بادکنک می خرم

اونو برای گردش

توی حیاط می برم

بادکنکم آبیه

مهربونه میخنده

مامان میگه شیطونه

یه نخ بهش میبنده

توی حیاط بادکنک

یه مرتبه در میره

یه خار اونو می بوسه

یه مرتبه می میره

گریم میگیره اما

اشکهامو پاک میکنم

بادکنک مردمو

                                    توباغچه خاک میکنم.       

                                         

این هم یکی دیگه از شعرهایی که خیلی دوست داری و زیاد میخونی . شعرهای قلک ، تو حوض خونه ما ، شست پا ، عروسک قشنگ من و یه توپ دارم ، شعرهایی هستند که زیاد میخونی ولی جدیدن بلا شدی و نمیزاری صدات رو ضبط کنم و تو وبت بذارم . بلا ، بلا ، بلا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا
29 فروردین 90 10:57
وای چه شعر قشنگی قربونت برم خاله که اینقدر باهوشییییییی هزار ماشاالله بوسس
مامان فرشته
29 فروردین 90 12:49
سلام عزیزم
به به چه شعر قشنگی

پارکم که رفتی و خودت سر خوردی این یعنی اینکه دیگه بزرگ شدی خانم شدی عزیز که بودی عزیزتر شدی حالا یه بوس به خاله می دی ؟
بوسسسسسسس


خاله جون روژین من پارسال هم که فقط یکسال و جند ماهش بود خودش تنهایی از پله های سرسره بالا می رفت و سر میخورد . موفقیت جدیدش مربوط به سرسره های خیلی بزرگه .من هم بوس .


مامان ماهان
29 فروردین 90 18:24
ای جان فدات بشم ممنون منم شما رو لینک کردم
هدي
4 اردیبهشت 90 20:46
سلام من دو وب دارم حالا برات مينويسم.. hoda80.blogfa.com hoda80.mihanblog.com باي