روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون روژین

روزانه

1391/10/6 11:48
نویسنده : مامان روژین
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .

دوهفته پیش همراه خاله رها اینها رفته بودیم سرعین . 5/2 روز اونجا بودیم . من تا حالا سرعین نرفته بودم . برای استراحت عالی بود . برنامه ما از این قرار بود : آب گرم ، ناهار ، خواب ، آب گرم ، شام ، خواب . و روز بعد هم دوباره روز از نو و روزی از نو . خیلی خوش گذشت . با همدیگه کلی آب بازی کردیم . و تو خیلی دوست داشتی که من روی دستهام رو سطح آب بخوابونمت . کیف میکردی . از آب هم که بیرون می اومدیم دیگه از خستگی بیهوش میشدین . وقتی که برگشتیم 3-2 روزی خونه بودیم و بعد رفتیم لاهیجان . بابارامین قرار بود بره کرمانشاه ماموریت . بنابراین ما یه 8-7 روزی رو لاهیجان موندیم . خیلی سرد بود . شما هم سرما خورده بودی به همین خاطر اصلاً از خونه بیرون نمی بردمت .

خاله رویا و عمو کیوان برای دخترشون دنبال اسم میگردند . راستی یادم رفته بود برات بنویسم که یه دخترخاله تو راه داری . خلاصه اینکه دختر ناز مامان برای دخترخاله اش اسم انتخاب کرده و به خاله رویا و عمو کیوان هم گفته که اسم دخترخاله اش باید روژان باشه . فدات شم من .

مامان جونم امروز داره برف میاد . صبح وقتی بیدارت کردم که بری مهد کودک نمیخواستی پاشی . وقتی بهت گفتم داره برف میاد فوراً نشستی و گفتی ببین مامان بیدار شدم . همش منتظر بودی برف بیاد . از روزی که زمستون شروع شد میگفتی که زمستون باید برف بیاد چرا برف نمیاد . ؟ بفرما خوشگله این هم برف . الان هم یه عالمه دلم برات تنگ شده . تا نیم ساعت دیگه از مهد کودک برمیگردی و بعدش من حسابی تو بغلم فشارت میدم .

راستی امسال کادوی یلدات یه سطل بزرگ لگوی 120 تیکه بوده . خیلی لگو بازی رو دوست داری اما چون تعداد قطعات لگوت کم بود همش میگفتی چرا برج من بلند بلند نمیشه اینطوری شد که این لگو رو برات خریدیم که دیگه همه برج هایی که میسازی بلند بلند باشه . بوس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دخترم 88
6 دی 91 12:09
ای جانم نازناز خانوم. همیشه سلامت باشه.من و دخترم برعکس شما ، من دوست دارم موهاش بلند باشه ولی دختری برعکس....